Nya möten, gamla bekantskaper

Har varit på mitt första kundmöte idag. Ahh, hjälp vad nervös jag var innan. Hade kategorimöte med Axfood i Solna. Ännu ett steg har tagits mot den fulländade produktchefen. Fick tom beröm efteråt av vår kundansvarige som var med, kul kul! Annars har ju då inte dagen varit så produktiv eftersom vi åkte redan kl 10 imorse och kom hem halv fem. Hann sitta vid datorn i drygt en timme imorse så imorgon blir det att läsa ikapp alla mail och uppgifter från mail som jag har markerat.

Helgen var grejt! Seg fredag dock men Idol-gluttande. Lördagen började dock med stormsteg. Fika med Emma på stan. Råkade stöta på syrran och Linda, vilket resulterade i att vi fikade ihop. Mycket trevligt, som alltid! Bestämde träff med Angie på kvällen (medan killen dömde match). Fibes oh Fibes blev det, spelning på Sigurdsgatan. Så förbaskat bra var de. Asbra live precis som Robbie och Pink också. Grymt och en massa dansande. Fixade tom tygkasse med deras logo samt deras autografer. Inte så stort band men gillar man det så ska man stödja det, det tycker jag iaf!


Muchos muchos bra!

Träffade en pluggkompis från Linkan idag när jag skulle ta tåget från Stockholm. Roligt att träffa någon jag kände igen. Vi tog ett chat och uppdaterade oss om vad som har hänt och händer. Började sakna studentlivet lite, med alla kompisar och sättet att leva. Han blir färdig till sommaren och har det tuffaste året kvar, men på samma gång var det nästan det bästa. Jag hade lärt mig allt om skolan och hur den fungerade, vilka vänner som var att räkna med hade jag hittat och mer vuxen hade jag blivit. Brydde mig helt enkelt inte lika mycket om bagateller längre. Mmm, det va tider det. Såg även en äldre bekantskap men som jag valde att inte ens visa mig för, kändes inte helt rätt och jag orkade inte smila upp mig och vara trevlig. Så kan det vara ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0