Någon som är frivillig?

Har haft en rätt seg dag på jobbet idag så jag har surfat lite, för att se om jag kunde få lite ny energi. Eftersom jag lyssnar på p3 hela dagarna, vilket nog är den bästa radiokanalen av dem alla, så stöter jag på en hel del konstig saker. Idag gick jag in på programmet "Christers" hemsida och hittade det här. Man kan tydligen göra program av allt nuförtiden.

Någon som känner sig manad? Ha, inte jag iaf!
Åkte tillbaka hit imorse och det gick rätt smärtfritt. Ösregnade i Västerås ända till Kungsör men sen lättade det och ljuset började komma. Det är väldigt segt att köra så tidigt men på samma gång är det en rätt häftig känsla att få se när dagen börjar gry och världen sätter igång igen. Brukar ofta tänka på vad de personer som kör de bilar jag möter är på väg någonstans. De jag kör i samma riktning sitter jag mest och svär åt. Det finns så många knäpphuvuden som är ute och kör, speciellt äldre tanter och farbröder. De borde verkligen instifta en kontroll när man är över typ 70år; syn, rörlighet och reaktionsförmåga borde testas grundligt. På samma gång så finns det ju dem som tror sig äga vägen. Inte lätt att tas med alla!
Mysig och ganska händelselös helg har det varit, FÖRUTOM 25-årsfesten i lördags. Tack för trevlig förfest ZC! Stack till Tabazco för ett glas vin och sedan vidare till BMB. Jag som hade intalat mig själv att inte gå ut, men men man är inte mer än människa, man kan alltid ändra sig. Kul hade jag det iaf, och jag tror att det var många med mig som hade det också. Träffade en del gamla klasskompisar som jag inte sett sedan studenten för 6,5 år sedan. Riktigt skoj, vissa är mer sig lika än andra.
Nu orkar jag inte skriva mer. Ska duscha lite och sedan mysa framför TVn med mörk choklad och te. Har blivit helt besatt av Twinings Chai-te.


p.s Förresten så är Liptons senaste teer riktigt snuskiga, tycker synd om de som dricker dem. Men jag vet, man kan inte alltid veta allt. Men man kan lära sig :) d.s


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också blivit besatt av chai-teet! Natta undrar jämt "kan du göra sånt där gott te??" :)



kram!

2009-10-19 @ 21:48:41
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Leiden

tur att vi inte köpt de nya liptons. ;) Älskar också chai, tänkte gå ner till espresso house och köpa hem deras och se hur den är.. Har två sorter hemma (inte lipton) som är helt okej...

2009-10-19 @ 22:57:17
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag ställer lätt upp om de fixar någon jag kan ligga med.

2009-10-20 @ 21:39:07
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0