Det började ju så bra

Lång nattsömn, hela 8h 15min. Gud så skönt och välbehövligt! Dagen började verkligen på topp. Jag kände mig riktigt välutvilad och sugen på att ta mig an jobbet. Hade fixat allt så om det hade kommit in nytt i inkorgen var det det som var dagens sysselsättning. OM det hade kommit in något, det hade fullkomligt öst in mail under gårdagskvällen och morgonen. Bara att sätta igång och ju mer jag luskade i saker desto mer och större projekt blev det. Massor och stressigt kan man sammanfatta dagen. Det är konferens på kontoret imorgon med hela säljkåren, vilket gör att hur mycket material och idéer måste vara färdiga. Kaos blev ordet tillslut, men jag hann iväg från jobbet för att ta mig ett afro och abs pass.

Redan onsdag imorgon. Tiden går fort när man har mycket att göra. Skönt, helgen kommer fortare.

Syrran har bokat resa till Australien också. Galna människa! Nejdå, inte alls. Sjukt kul för henne, men eftersom jag är storasyster så kan jag inte hjälpa att jag har en fet ådra av oro. Hon har alltid varit flummig och gjort lite sådär som hon har tyckt utan att tänka efter före. Det är nog det som någonstans ligger till grund för min oro, men vem kan beskylla mig? Upp till bevis säger jag bara! Jag hoppas verkligen att hon får det toppen och att boende och jobb löser sig snabbt, samt att hon bevisar att hon har blivit vuxen och kan styra upp sådana här saker :) Min lilla lillasyster har blivit stor...


Snygging!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jasså, fasiken vad jag är efter på godisfronten! :) haha

2009-10-20 @ 21:06:42
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: carolina

usch, min lillasyster som jag alltid kommer se som 9 år ungefär, hänger på hässlö med pilotkillarna nu, huu!

den här veckan har gått sjukt fort, redan torsdag imorgon :S men vi ses väl på lördag antar jag? lööning också ^^

2009-10-21 @ 20:48:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0