Vinterns första...

... jotack, idag snöade det ordentligt. Var tom tvungen att borsta av bilen när jag skulle sticka från jobbet. Tycker alltid att det är lite magiskt när första snön kommer. Det är som jag skrev till killen idag "Det skriker liksom Nu kommer kung Bore tillsammans med julen". Mysigt! Det är ju inte så långt kvar till årets bästa högtid, jul!

Dagens temperatur är:
Utomshus:
+1,6 grader
Inomhus:
+19,2 grader

Se där sörrni, jag har fått det lite varmare. Faaast samtidigt är det ju kallare ute idag så det kan ju ha med det  att göra också. Ringde iofs fastighetsskötaren idag och klagade igen (efter många påtryckningar från Catrin och killen min). Han var iaf här och klämde lite på elementen så nu är det faktiskt hyffsat hög värme som strömmar från dem. Härligt!

I helgen är det dags för matmässa i Älvsjö. "Det Goda Köket" heter den och det ska bli riktigt skoj. Företaget jag jobbar hos ska ställa ut och ha en del event under helgen. Så jag ska åka upp på fredag-lördag och jobba lite. Päronen och killen ska gå runt och kika lite också. Kommer att bli kul att visa vad jag jobbar med och vad jag gör om dagarna.


Kommentarer
Postat av: Leiden

Jajamen vi firar med en liten hundvalp. Just nu ligger han och sover på Davids rygg här i köket ser riktigt roligt ut...

2009-11-04 @ 21:28:12
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0