Skvaller

STRUL på jobbet och det är med stora bokstäver. Inte kul alls. Tusen mail fram och tillbaka, förvirring och trubbel. Förutom det så har faktiskt dagen gått smärtfritt, haha...

Vet inte riktigt om det finns något annat att skriva om. Hinner ju inte hänga med i om det händer något kul ute i världen. När jag pluggade spreds info om nya saker som en löpeld eller via "djungeltrumman" som vi alltid kallade det. Fanns alltid något att tjattra om, men just det fenomenet har helt försvunnit nu när man jobbar. Inga skandaler inom skolans/jobbets väggar, inga modetips (för det har ingen tid med), inga roliga videos (för det får man inte titta på), ingen att diskutera TV-serier med (för det hinner ingen att titta på, de har ju familj), ingen att snacka killar med (för alla är redan gifta) osv... Det enda som är, är suck och stön för jobbet, gliriga kommentarer som kan vara riktigt roliga och snack om barn. Jag vill höra skvaller! Måste man köpa tidningar för att få det nuförtiden?

Kommentarer
Postat av: Angie

I know your feeling. Igår när jag hade tre timmar till övers i Lund drog jag mig såklart till universitetet, det är ju i den miljön man känenr sig hemma som. Satan i gatan vad det sved i hjärtat, nästan så jag satte mig på marken och började gråta. Saknaden efter studentlivet kommer nog att bli en livslång olycklig kärlek.

2009-11-17 @ 19:23:27
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/
Postat av: Leiden

skvaller hmmm ja jag har dåligt med det just nu, umgås för tillfället mest med en liten kille som heter Ace och han är svår att förstå när han förklarar skvaller han hört.



2009-11-17 @ 20:29:38
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: carolina

jag har bara tråkigt skvaller. typ att blue moon snart måste stänga, och sen såklart skvaller som rör folk som du kanske inte känner? det kanske inte spelar någon roll? ;)

2009-11-18 @ 14:23:56
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0