Shit Bananas!

Vilken helg! Väldigt glad över att jag står upp och lever idag. Mysig lugn kväll hemma hos mamma o pappa. Lite busande med mys-Zigge och mumsande av god mat, men det är som alltid. Mammas mat är bäst. Finns ingen som kan slå den, inte ens 5-stjärnig krog i Paris. Jag äter hellre en lite slarvigare tillagad maträtt än en uppsnoffsad miniportion som ser ut som världens konstverk.

Lördagen spenderade jag och killen på Hälla. Han ville till IKEA, kanske inte är det bästa när det regnar ute och det är lördag. Helt klart IKEA-väder, och då ska man INTE gå på IKEA. Höll på att dö där inne på alla som går som sniglar. Klarade oss iaf och drog till ABB Arena för att titta på VSK-Haparanda med Angie. Jag hade inte sett en bandymatch på säkert 10år, så det var kul men riktigt kallt (trots att det var inomhus). Killen klagade mest på att han tyckte domaren blåste för sällan, att han inte såg bollen och att han inte förstod sig på spelet. Inte mycket så var bra där heller. Hem för städning innan festen skulle börja. Och vilken fest det blev. Kan ju meddela att systrarna S inte mådde prima varken kl halv två på lördagsnatten och inte heller halv två på söndagen. Det sammanfattar mest hela kvällen :)

Seg dag idag. Var väldigt lugnt på jobbet. Satt mest och väntade på svar som jag aldrig fick. Kom lite senare eftersom det var tandläkaren imorse som gick jättebra. Inga hål eller dumheter. Grymt bra! Fast jag fick ju samma råd som jag alltid får. Använd mer tandtråd. Vad ska man säga, jag glömmer bort?

Nu ska jag käka klart så att jag får hoppa i sängen snart så att det snart blir torsdag och killen kommer!

Kommentarer
Postat av: Leiden

tandtråd tandtråd tandtråd.... det är vad jag får höra varje gång och att jag ska använda små tandborsta typ för småbarn för att jag ska komma åt längst bak.

2009-11-16 @ 21:27:57
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

trillingnöt röstade jag på, men gillar några till ganska mycket. ;)

2009-11-17 @ 10:31:41
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: egor

hahahahaha började garva när jag såg rubriken xD

2009-11-17 @ 15:06:47
URL: http://egorsamarin.blogg.se/
Postat av: Leiden

haha ja typ het ämne det där med choklad.

2009-11-17 @ 16:39:33
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0