Ny misse

Inte trodde jag mina öron heller. Mamma ringde och berättade den glada nyheten. De har skaffat en ny misse. De hade iaf tänkt till lite för det blev ingen misse som liknade de andra vi har haft. Jag kunde inte hjälpa att fälla en tår när vi började prata katter. Har nog fortfarande väldigt svårt att förstå att Pillan är borta. Den lille grabben på 2år är röd/orangestrimmig med vit mage och tuss på svansen. Riktigt söt och enligt syrran mycket mysig. Får gosa med honom om två veckor när jag åker hem igen.

Helgen var riktigt rolig. Blev en hel del planerande och åkande hit och dit, dock men kul hade vi det. Utgång i lördags. Käkade middag på Bishop's Arms, kanske inte den godaste men den mättade i magen. Sedan till hotellrummet för att fylla på med vin och sedan ner på stan för att träffa Kakan och Hampus. Tog en sväng till en pub och sedan vidare till Helsing. Coolt ställe måste jag säga, annorlunda minst sagt. Dansade lite och pratade en del. Några öl blev det även och den sista (som vanligt) behövde jag ICKE. Mådde s-k-i-t igår, sådär lagom kul när man har 4,5h framför sig i bil. Försökte sova bort det mesta av illamåendet blandat med att dricka lite yoghurt. Kom iaf hem tillslut och mådde faktiskt lite bättre. Trött och slut var jag igår så det blev tidigt sänggående, vilket det även kommer att bli idag. Känner mig rätt matt OCH kärlekskrank. Fick ju inte tillfälle att umgås så mycket med min kille, tyvärr. Får bli mer i helgen som kommer om inte mässan tar får mycket tid.

Nu måste jag käka och fixa iordning mig inför sängen bums!

Kommentarer
Postat av: Angie

Var du lika illa däran som när jag var hos dig i Frankrike? Satan i gatan vad illa det var då!

2009-11-04 @ 11:55:09
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0