Kan man få en död kyckling till liv?

Jag har iaf gjort ett gott försök. Rensade lite i kylen nu så här innan boxpasset börjar. Hittade en gammal matlåda med ugnsbakad kyckling och haricot verts. Oh herregud, den kycklingen skulle lätt ha kunnat fått nya ben. Luden, gråbrun med en stank från ett monster. Hur definierar man en levande varelse? Måste den ha ett hjärta? Synd, isf var det det enda som saknades. Usch, jag får helt enkelt bli bättre på att ha kolla på vad jag har i kylskåpet. Men den som känner mig riktigt bra vet att jag har tusen burkar med diverse i som skymmer sikten :)

Första dagen på en lååång vecka. Hjälp vad långt det är till nästa helg. Kan man muta Fröken Ur?

Kommentarer
Postat av: Leiden

det ska jag absolut göra. Den kommer att gå och ladda ner från och med 2 dec och om jag gör en liten gissning så tror jag den kommer visas några dagar innan jul..

2009-11-24 @ 00:07:00
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

ja fast hon gör inte speciellt mycket i den här filmen tyvärr. =/

2009-11-24 @ 14:01:55
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0