Inställt

Mötet vi skulle ha idag med en leverantör till ett av mina varumärken ställdes in idag. Chefen var sjuk, och inte så dåligt sjuk heller. På samma gång som jag tyckte det var lite synd blev jag lättad. Tycker det är rätt nervöst med leverantörsmöten. De kan allt om sina varumärken och produkter, de har så mycket erfarenhet och jag känner alltid att jag inte riktigt har full koll. Jag fullkomligt avskyr när jag inte får ha koll när det gäller jobb. Fast när det väl kommer till krita så visar det sig att min kunskap räcker bra ändå, skum känsla det där.

Idag har det varit full aktivitet hos min hyresförening. Jag bor mitt inne i stan i ett kvarter med världens innergård. Det är hur välskött som helst och trevligt. Idag hade de smyckat denna gård med en stor stor gran med massor av lampor. Riktigt mysigt. Stod och tittade på den i några minuter när jag kom hem, känns som om julstämningen har tagit ett ytterligare steg framåt.

Kanske inte så bra kort men är den inte tjusig så säg.
Haft besök av Catrin nu ikväll, alltid lika kul. Satt och skrattade mest åt "Bonde söker fru", det är ju ett knasigt program. Haha!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja man kanske får kika lite på julkalendern i år.. eller jag har nog redan hunnit börja när den börjar på morgonen! :P

2009-11-26 @ 21:04:03
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0