Boooring Sunday

Jag som tyckte att denna söndag skulle bli så himla skön. Få sova länge och bara glo på TV hela dagen, eftersom vädret inte skulle tillåta en tur ute i regnet. En riktig slappar dag. Har tyckt att jag saknat dessa den senaste tiden. Har ju alltid funnits något att göra varje helg, så det skulle bli så skönt att bara få vara för mig själv.

Tjena mittbena vad detta inte gick i lås. Vaknad kl 9 och var superpigg. Kunde inte somna om utan gick upp efter en stunds vridande fram och tillbaka. Duschade, gjorde iordning frukost och tryckte igång TVn. Tog ett snack med killen också för att höra hur gårdagskvällen hade varit; öl med grabbarna på stan. Har nu tittat på TV i knappt två timmar och är redan less på det. Jag trodde att söndagar var sådana där heliga dagar med massor av serier och repriser som jag har missat. Så var det ju verkligen inte, bara tråk. Nu är jag alltså less på det och funderar på, bara för att ha något att göra, att baka lite chokladkakor. Var så länge sen. Kan ju vara lika bra för sen ska jag ju på "Body Pump", några kakor innan dess gör ju under för energin! Haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå! kommer inte in på msn.. är i lite behov att franskahjälp ;) några meningar på en gammal grammatiktenta.



https://mdh.blackboard.com/webct/urw/lc965058447001.tp965058472001//RelativeResourceManager?contentID=965059212001



prova om det går att öpnna länken ovan. det är sista sidan jag behöver lite hjälp med. meningarna där, s. 6. ..



kram!

2009-11-22 @ 13:38:27
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!



har mailat dig.. till två olika mailadresser ;) hoppas mailet kommer fram till nån av dem iaf!

kram!

2009-11-22 @ 16:48:07
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0