7 veckor

Lååångtråkig dag har det varit. Alldeles för lugnt och stillsamt för min smak. Jag tycker om när det hela tiden händer saker och folk pratar omkring mig. Idag var vi bara två på min marknad och vi sitter längst ifrån varandra, så man kan ju inte direkt skrika till varandra. Så det blev tyst och fint. Tur att jag ska iväg på mässan imorgon, ska blir riktigt kul. Lär nog inte vara en lugn stund och det gillar jag! Wihoo! (plus att jag äntligen får träffa killen imorgon)

Har varit på bushumör mest hela dagen men inte haft någon att tjaffsa med, sååå tråkigt. Så tillslut så tappar man ju humöret och blir seg istället. Men nu är jag på G igen. Tittar på "Mammas pojkar" och jag måste säga att killarna blir nog bara mer och mer normala. Vilka förutfattade meningar man kan ha ibland. Inte alls bra. Men vad ska man göra, de kommer ju någonstans ifrån.

Man får inte glömma farsdag på söndag! Jag har redan kirrat det... grymt!



p.s Det är sju veckor kvar till julafton. d.s

Kommentarer
Postat av: Leiden

usch vill inte ens tänka på julen, kontot ekar tomt och inga pengar är på väg in så det blir snåla julklappar i år eller rättare sagt mer kreativa..

2009-11-06 @ 09:26:36
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0