Tillbaka på hemmaplan

Nu är det tillbaka till Norrpan igen. Blev en lite kortare dag än vanligt men jag kände inte för att åka och sätta mig på kontoret i en timme bara för att göra något som jag egentligen kan göra imorgon.

Konferensen var lärorik och riktigt rolig. Stället vi bodde på var gammalt minst sagt. Jag hade ett rum som påminde om en sommarstuga med aprikost och ljusblått, mycket stiligt. MEN de hade nog kompenserat det genom att sätta in en platt-TV, dock lät det som om den stod inne på toaletten - en riktig burk-TV. Mysigt var hotellet i alla fall med fin utsikt över Bråviken och kockarna var duktiga. God somrig mat.

Här i stan var det vårruset idag. Varför kan inte folk sätta på sig lite vettiga kläder när de ska springa rakt egenom stan? Alltså, några skulle behövt en ordentlig sport-BH andra en lite längre t-shirt som inte visar magen. Och så fanns det de som borde ha dragit ner byxorna lite. Herregud, säger jag bara. Men starkt jobbat för det såg riktigt tufft ut. Skulle ha velat vara med om vi inte hade haft konferensen.

Tog en vända på stan innan gymmet kallade. Det var världens grej tydligen på stan, marknadsdagar. Folk myllrade överallt och slet och drog i kläder. Usch, kände på en gång att jag borde ha haft koll på det där så att jag hade tagit min shoppingtur en annan dag. Blev rätt kort tur men en sjukt snygg ögonskugga inhandlades på Make Up Store. Kommer att bli perfekt i sommar.
Snygg va?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hade räknat med ett majbarn, men det ser inte bättre ut än att det får bli ett junibarn.. men det ska väl gå lika bra. =) Bara att bita ihop och komma igen... NÅN DAG lär det ju hända något... tycker man...

2009-05-30 @ 16:45:19
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0