"kvitter kvitter"

Idag blev det två inlägg, men vad gör väl det? Tänkte berätta om en lite rolig grej som jag har lagt märke till. När det är intressant information kan man inte sprida nog så fort.

Jo, det är så att jag har ett fågelbo i mitt luftintag till badrummet. Detta hål där kvittret kommer ifrån sitter precis vid duschen, så när man duscher kvittrar det för fullt. Jag stör mig inte direkt så mycket. Lite trevligt nästan, lite sällskap. Känns som om jag står ute och duschar, känns lite lantligt. Hoppas bara att de inte sitter ivägen för luften så att deras fjädrar och dun täpper till ut- och inloppet. Kan ju bli rätt snuskigt då. Kanske får bli ett samtal till värden efter helgen, men då kan jag njuta till dess.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa vad roligt att du har börjat blogga!! Det är ju så roligt att kunna följa vad ens vänner ute i landet gör. Bor du i Norrköping?? å jag antar att jag ska säga Grattis till examen som du tog i vintras? Vad gör du nu? jobbar??

2009-05-21 @ 10:56:11
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är tuff av dig som flyttar helt ensam till en ny stad! Men som sagt, du lär känna folk med tiden, huvudsaken du trivs! Vad var det nu för jobb du fick? Det rullar på här med... tiden går ut på tisdag, så det är cirkus 5 dagar kvar.. och förhoppningsvis inte mer än det.. haha.. Kram!

2009-05-21 @ 12:01:32
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0