Första dagen på mitt nya liv!

Jepp, så är det. Jag vet inte hur många som någonsin kommer att läsa den här bloggen men jag skriver mest för min egen del. Som en liten dagbok för att komma ihåg allt som händer, man blir ju inte direkt yngre och jag har hört att minnet inte blir bättre heller. Så, tom jag skaffade mig en sådan här.

Som sagt var, första dagen på mitt nya liv. Den meningen har två innebörder. För det första är det första ordentliga inlägget på min alldeles nya blogg. Jag har aldrig varit för det här med bloggande och tyckt att det är lite fånigt. Men jag har fått bita i det sura äpplet och insett att det nog kan vara rätt kul att skriva av sig lite. Alltså en helt och hållet egoistisk tanke. Den andra innebörden är att jag skaffade mig träningskort igår, så nu har den delen av vardagen satt igång igen. Så himla skönt! Det var längesen jag var på ett gym senast och det kändes idag kan jag säga. Ont överallt, men det känns riktigt gött. Skönt att komma igång. Sen kan man nog även säga att min omtapetserade lägenhet är en del av mitt nya liv också. Det blev riktigt snyggt. Bättre med vit/beiga väggar än gula.

Bloggen är alltså inte färdig på långa vägar. Jag ska fixa och trixa allt eftersom.

Nu får det vara slut på första inlägget. Har tränat idag och magen skriker, maten är färdig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen till bloggens härliga värld! Jag kommer absolut att följa ditt liv! =) Allt bra annars? Kram Emma

2009-05-21 @ 11:45:24
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0