yoggie yoggie

Knas och konstigheter mest hela dagen. Började med att chefen kom sent till ett möte jag och en kollega hade med honom kl nio, han kom inte in förrän halv tio. Lustigt att han fick för sig att tanka på vägen också så att det tog ännu längre tid. Sedan på lunchen missade vi lite info om var vi skulle käka någonstans så de båda bilarna som åkte, åkte till två olika restaurangen vilket gjorde att vi som åkte fel inte hann med reserveringen på den andra restaurangen så vi käkade pizza istället. Inte är jag sur för det, det blev ju stenugnsbakat. Mums! Efter lunchen kör "vår chafför" tillika vår kollega på fel sida om en refug så att vi höll på att krocka.

Sen var det ett uppehåll på ett tag tills jag yogade ikväll. Salen vi var i hade ett stort fönster, som var skuggat, ut mot en del av gymmet. Fast om man sätter sig riktigt nära så ser man in. Jo, men vad händer inte då. En halvt utvecklingsstörd 40-årig kvinna (förlåt så hemskt mycket, jag har inget emot dem alls) och sätter sig på en av pilatesbollarna och klistrar näsan mot rutan och glor in. Jag skojar inte men hon såg ut som en gris från vår sida av glaset. Sen satt hon där och tittade på och hoppade på bollen. Ibland slog hon tom i rutan så det bangade. När hon väl hade tröttnat och gått därifrån kom det en riktigt söt ung tjej och började träna sidan genom att göra lyft från golvet. Problemet var bara att hon hade rätt stor t-shirt på sig och ingen BH. Ja, eftersom hon satt så nära rutan så kom hon ju in i mitt blickfång så jag tittade dit (trots att man inte ska göra det medan man yogar, jag vet) och fick en liten nakenshow. Hur tänkte hon där? Minst sagt intressant planering.

Fast på väg till gymmet träffade jag den enda personen jag känner här i Norrpan (förutom jobbarkompisarna då). Rebecka och jag var väldigt tighta när vi pluggade i Frankrike för två år sedan men gled sedan lite isär. Det var himla kul att träffa henne. Hon såg rätt paff ut när jag försökte plinga på henne med min nästintill obefintliga plingklocka. Blev lite snack och plan att ses någon dag framöver. Kul kul!

Nu ska det bakas inför morgondagen och städas lite inför helgen. Jag har ju lånat ut min lght till päronen för att kunna få föräldrafritt i helgen när "The Big Party" ska äga rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0