vill ha men kan inte hitta

Nu har jag varit nere på stan och sprungit i typ alla butiker och verkligen dammsugit dem. Men för sjutton gubbar! Jag hittar ingenting som jag vill ha. Det finns inga galgar som hänger där med kläder på och skriker "du vill ha mig!". Sådana här problem med att shoppa har jag inte haft på evigheter. Jag har aldrig haft problem med att shoppa. Hittar man absolut ingenting så går man in på H&M och hittar något billigt som gör en glad för stunden, men nu är det verkligen kris. Problemet kanske ligger i att jag exakt vet vad jag vill ha och det finns inte. Eller så vet mitt undermedvetna att jag borde spara pengarna till den underbara resan som jag och killen min ska göra om några veckor. Vilket är väl sant, jag borde inte shoppa alls. Jag har ju trots allt obetald semester i år, vilket är skit men jag ska inte klaga. Jag har ett jobb som är superkul!

Fast är det någon som vet någonstans där jag kan köpa snygga skor till en inte alltför stor peng? Får han/hon gärna hojta till. De ska ju inte heller skrika billigt som vissa skobutikers skor gör. Kanske borde lägga mina pengar på annat. Exempelvis lite god midsommarmat och dricka.

Nu är det bara 4 timmars jobb kvar innan jag far norröver igen. Långhelg! Mmmm, I like it. Pumpade upp min gympaboll häromdagen, tog "bara" en kvart. Så idag gjorde jag lite övningar. Gudars vad jobbigt det är, men snart (förhoppningsvis) är det strandsäsong och lite snyggare mage skulle inte skada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0