rien est passé

Jobbar, sover, äter och tränar. Tillbaka till verkligheten och den tråkiga vardagen. Inte för att jag säger att mitt jobb är tråkigt, för det är det verkligen inte. Fast just nu finns det så mycket annat som jag vill göra men inte kan göra.

Jag vill...
- att Kakan kommer idag istället för på torsdag, 
- ha tränat alla passen jag ska träna den här veckan, 
- få lägenheten städad av sig själv innan jag sticker till sthlm på fredag,
- att tisdag och onsdag kan försvinna den här veckan (händer ändå inget kul),
- ha tid, pengar och sug att shoppa lite,
- aldrig att den stundande semesterna ska ta slut,
- hitta en sistaminutenresa för ett helt ok pris,
- ha mer att göra om kvällarna (fast jag vet inte riktigt vad),
- att min kille ska vara här NU...

Sååå, så lite händer just nu att jag måste skriva om vad jag vill istället. Helt enkelt, egentligen ingenting att blogga om.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vill

* vara klar med veckans träning

* ha fredag

* va med David som har semester denna vecka

* Va på liseberg i och åka vattenstocken om och om igen.

* Få sova!

* Vara ekonomisk oberoende (önsketänkande)



Det är mycket hag vill men just nu vill jag bara att arbetsveckan ska ta slut. Precis som du har jag inte tråkigt på jobbet men jag skulle verkligen vilja vara ute i solen istället.



Kommer du till Västerås i helgen eller finns andra roliga planer inplanerade? Sthlm läser jag visst?!

2009-06-30 @ 07:48:00
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Mia

jag är ledig 29-31 så kan när som helst då, David är ledig 30-31 och sedan så är helgerna alltid lediga så det är nemas problemas. Måste bara kolla upp så man inte åker dit under Gothia cup veckan.

2009-06-30 @ 09:02:44
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden
Postat av: Mia

helgen v 29 hade varit perfa OM inte Gothia cup var den helgen, attans.. Gothia cup är mellan 12-18. Fast de flesta lag kanske har åkt hem den 18 så att man kan gå då... hmmm får kolla upp det där

2009-06-30 @ 09:26:22
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0