... o hur har jag firat?

Jo, sisåhär har det varit. Vaknade till grymmaste låten just nu på radion Milow "Ayo technology". Och sen började pipandet i mobilen, som har hållit i sig mest hela dagen. Kul att känna sig lite speciell för en dag. I alla fall så gick jag upp, öppnade kortet jag hade fått från farmor. Glatt överraskad av en nätt pengasumma, mycket välkommet. Kom till jobbet, några grattis och några kramar. Många stojade över min ringa ålder, jag tycker ändå att 25 år känns rätt fett (eller gammal om man vill säga det). Fick höra lite goda historier och  minnen om dagen då några av mina jobbarkompisar fyllde 25. Det var väldigt varierade upplevelser. Blev uppvaktad med orkidé och fin sång, och de belönades av mig med kladdkaka och morotstårta. Vid lunch fick jag blombud. Jag var jättehäpen, inte alls beredd på det. Visade sig att det var fina ljusrosa liljor från mina föräldrar och syster. De var hur fina som helst, plus att det är min favoritblomma. En viss mamma som har haft dumboöron vid något tillfälle. Många gratulationer har det blivit under dagen. Kul att se när på dygnet folk kommer på att jag fyller år (eller inte).

Eftermiddagen spenderades med presentshopping till mig själv. Finns ingen annan dag som är mer lämpad för shopping än sin egen födelsedag. Blev en vända i gymmet och sedan hem och äta middag. Dock kom en liiiten grej emellan. Avloppet i badrummet luktade snusk, så det var jag tvungen att rensa. Sådär kul på sin 25 årsdag, men men jag vill ju inte att det ska lukta. Nu sitter jag i alla fall här och firar mig själv med lite brio-godis och funderar på packning inför helgen.

Jaha, nu var det bara 2,5 timme kvar av den här 25-årsdagen, MEN shit vad vi ska fira i helgen. Rätt sjysst att fylla år när ingen kan fira en på riktigt, för då blir det firande i flera dagar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen!

2009-06-11 @ 22:34:28
URL: http://thisisemmson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0