när kvällen ger mer än dagen

Jag har börjat fundera på en sak. Kommenterar jag saker/personer ofta? Jag tror nog många skulle säga, "Eh, vad menar du. Vet du inte om det själv? Jo, det gör du men jag tycker det är rätt kul.". Det svaret har jag hört ett antal gånger, eller liknande. Men jag har aldrig förstått det som om att jag var unik med mina kommentarer. Nu kanske det låter som att jag är jätteelak varje gång jag kommenterar något, och det är jag verkligen inte. Det handlar mest om att berätta vad jag ser så att andra kan dela det jag ser och sen starta ett samtal (kanske). Jag trodde alla, när de sitter på fik och glor på folk, kommenterar de som passerar eller saker som händer. Eller jag kanske har helt o hållet tokfel? Det kanske är mer av en tjejgrej att kommentera? Vad vet jag.

Torsdag. Seg dag på jobbet, längtar till helgen. Chefen var på plats igen och jag hade knappt något att göra. Känns sådär bra när han ser en, för tidigare i veckan har det varit en del att göra och då har han varit borta. Så typiskt! En dag kvar till en strålande helg och besök av killen.Städning, tvättning och tillfixning idag. Jobb åtta timmar och sedan shoppingrunda på Ingelsta imorgon. Måste fixa en del grejor till kanottrippen på lördag.

Sex arbetsdagar kvar till semester!

Kommentarer
Postat av: Mia

jag tror att kommentera är lite av en typsik tjejgrej. Jag älskar att sätta mig på stan och glo på folk och kommentera deras bra/dåliga val.

2009-06-26 @ 08:11:09
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0