monday, bloody monday

Vaknade med ett ryck imorse vid halv fem och kunde knappt somna om. Jag drömde att jag var jagad av den engelska underrättelsetjänsten (om det nu finns någon sådan?). De ville i alla fall skjuta skallen av mig så jag var livrädd när jag vaknade, kändes sådär kul att försöka somna om i ensamheten. Gick bevisligen tillslut eftersom jag vaknade när klockan ringde. Trist och tråkigt väder som vanligt. Ingen cykel hade jag heller, så det blev att komma lite sent till jobbet men det är ju ingen som bryr sig om ändå.

Segaste dagen på länge. Hade inte direkt något inplanerat för dagen så timmarna gick i snigeltakt. Har varit helt mör i hela kroppen också, kunde knappt sträcka ut armen imorse för att stänga av väckarklockan. Sen känns det som två feta sumobrottare sitter på varsitt av mina ögonlock. Fast jag måste hålla mig vaken till kl 23 ikväll för det är säsongsfinal av "Project Runway". Helt klart den bästa serien.

Dagens störmoment måste ändå vara folk som inte tvättar klart innan deras tvättid är över. My god, vad less jag kan bli på sånt! Fattar inte hur svårt det ska vara, har man fyra timmar på sig plus typ fyra timmar till i torktid får man väl se till att vara klar inom de fyra timmarna. Får se nu när jag ska ner igen, om damen har fixat klart med sin tvätt.

Helgen för övrigt bjöd på diverse aktiviteter. Födelsedagsfirande x2 fast av samma person. Himla kul kväll var det i vilket fall som i lördags. Matchen kan vi glömma, sämsta någonsin. Dock var Söderlings match riktigt bra trots att han fick stryk. Men vad ska man säga, han spelade ju mot giganternas gigant. Slappande och Wii-spelande igår har som sagt var gett ömma lemmar idag.

Nu ser jag bara fram emot nästa helg när det blir ytterligare ett partaj plus att det betyder "träffa killen min" igen.




Grymmaste tjejen=syrran min!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0