Brun eller svart?

Det är så härligt att se alla glada människor runt omkring mig. Alla, eller i alla fall de flesta, är mysigt solbrända och när de ler lyser verkligen de vita tänderna och de klara ögonen. Sommaren i Sverige är verkligen helt fantastisk när vädret får vara så här. Då älskar jag verkligen det här landet, plus att jag är väldigt stolt över att vara svensk. Kanske låter lite patriotiskt men det får man vara ibland, särskilt när jag har fixat sill och potatismiddag med knäckebröd. Mums!


För att kontra denna svenska hyllning, ska jag hylla hon som höll i Afro-passet idag. Herregud va kul det va och svettigt! Dansade som riktiga afro-kvinnor, sådan härlig känsla. Det passet ska jag definitivt gå på fler gånger, fast inte innan semestern för nu närmar den sig med stormsteg. Än så länge inga stora och bestämda planer men det finns mycket som ligger och gror. Jag vill bara umgås, känner mig rätt socialt desperat.

Tjollavippen, nu ska jag titta klart på forts av min svenska kväll dvs. Allsång på Skansen!



p.s Lever Michael? d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart lever han, det är han, Elvis och 2pac som hänger på en jättestor ranch någonstans och njuter av anonymiteten.

2009-06-30 @ 21:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0