Bananas!

Sitter här med maten färdig för att intas men ICKE. Jag kan liksom inte käka än utan att ha skrivit av mig först. Har sett så många nya inlägg på ett antal olika bloggar, en massa bilder som visar exakt vad vi gjorde och hur kul vi hade det. OCH alltihopa handlar om mig i grund och botten. Vilken känsla! Det kan inte bli bättre. Grymma vänner, grym fest och fruktansvärt grymt väder (alla som var där vet vad jag menar, sorry för er andra). Jag lever fortfarande på kvällen. Jag drack inte mycket men ändå kände jag mig helt totalt speedad. Var varmt i heeela kroppen ända upp till knoppen. Vänner och bekanta var där för min skull och för att få festa ihop i goda vänners lag, och visst gjorde vi det allt. Man fyller bara 25 år en gång och det är alltid halvvägs till 50, svårare än så är det inte. Denna fest kommer jag att minnas för alltid. Hur bräcker man den?

Det behövs verkligen sååå lite för att det ska bli lyckat. Lite snittar, en simpel tävling, två DJs och några plurr i en pool. Kanske låter mycket men vilken skillnad det gör. Jag kände mig lite "herre på täppan" men det fick jag sa min kille "det är ju din dag!". Oh shit, vad jag höll med honom.




Jag hade fantastiskt kul. Umgicks inte ordentligt med någon utan minglade runt mest med allihopa, vilket var helt underbart. Träffade Emma som jag inte sett sen juldagen, lär absolut inte bli den sista för den här sommaren. Räkna med det sörru! Många nya bekantskaper över "gäng-gränserna" har jag redan beskådat, och kul är väl det. The more the marrier, som man brukar säga.

Jag har nästan glömt bort att föräldrarna firade mig i fredags. Jag fick i alla fall en massa fina presenter, många som jag hade önskat mig och en del överraskningar. Fast det finns EN present som klår allt. Ett vitt litet  vågigt hjärta på en glimmande länk, betyder allt. Överraskad, stum och överlycklig beskriver bäst mina känslor.

Den här helgen ville jag aldrig skulle ta slut, men man måste blicka framåt. Midsommar kommer och kul ska vi ha det! Inga satta planer, några förslag och jag är bossen. Me like!

Tack alla för en helt otrolig kväll! Jag kommer i alla fall att minnas den som bästa 25-årsfesten, och det var ni som gjorde den till den det blev. Utan er ingen fest helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Grym kväll Lisa! Den festen kommer man aldrig att glömma!!

2009-06-15 @ 21:32:02
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: SUSI

Får man önska tema på det du ska skriva om?

2009-06-15 @ 22:47:34
Postat av: carolina

haha, snygg jag är. till mitt försvar var jag ju mest trött ;) tack för kvällen!

2009-06-15 @ 23:36:28
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Nja, det är inte så kul. Har antagligen IBS (en funktionell tarmsjukdom som man får leva med hela livet), men nu håller de på och utesluter typ alla andra sjukdomar och grejjs.



Sticker till stugan på midsommar. Men tydligen ska det bli dåligt väder.. + att Patrik jobbar på lördagen, så trist. Han åker antagligen hem lördag morgon.. regnar det så hakar jag på. Du/ni då?

2009-06-16 @ 19:45:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: MIa

jag lyckades ta mig in på två av fyra bilder känner mig stolt. haha.

2009-06-22 @ 10:34:41
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0