tiden tickar

Har inte hunnit och kunnat uppdatera här på ett tag men tänkte nu informera vad som har hänt de senaste dagarna.

Sjukt rolig och härlig helg med Linkan-tjejerna. Middag och förfest hos Malin G, utgång på F12, träffade gamla klasskompisar, massa skratt åt sextips-böcker. Det var typ hela fredagen men med en hel bunt med roliga stunder och knasiga diskussioner. Sen frukost, matinhandlande, tripp till Sigtuna, bad, skratt, hoppande på studsmatta, skalande av rabarber, "grillmaster" samt ett oändligt antal olika samtalsämnen. Lördagen i ett nötskal. Alltid lika kul att hänga med tjejerna. Känns knappt som att vi har varit ifrån varandra i knappt ett halvår. Tiden går fort och mycket händer.

Firade syrran i söndags (två dagar för sent) och åt middag med familjen. Det var längesen och kändes väldigt "hemma hemma", måste bli fler gånger den här semestern. Träffade Emma igår kväll, blev bjuden på mycketgoood middag. Vi pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Hoppas på att trippen till Sthlm blir av nästa vecka, måste ju bränna de sparade pengarna på något. Varför inte med henne och våra boys?

Utlandsresa ser långt långt borta ut. Alldeles för dyrt och tiden går. Vi har det rätt nice här på hemmaplan med vänner och skoj som händer. Förhoppningsvis blir det en tur till Liseberg också, absolut inget spikat än.

Har tom gått och fixat mina naglar för första gången. Så nu är de långa och fina, och svåra att hantera. Väldigt ovant, men frutansvärt snyggt. Dessa kommer jag nog inte ta bort i första taget.

O nu regnar det IGEN! Blir nog film och TV-kväll.

Kommentarer
Postat av: Mia

Har ni både semester nu eller bara du? Jag bara längtar till fredag kl 15 för då börjar ÄNTLIGEN min semester. Det är allmänt kaos på jobbet just nu och jag sliter snart av mig allt hår känns det som.

2009-07-08 @ 21:51:37
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/leiden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0