Working hard for the money...

... and spending them greately! Jojo, nu så har man spenderat en del pengar till. Killens julklappar är klara så att säga, mycket skönt. Julklapp till julklappsbytet på jobbets julfest imorgon är också kirrad. Ska bli riktigt kul att parta loss lite med jobbarkompisarna.

Fast jag kan inte hjälpas att fundera. Det vore ju trevligt att slippa betala den där förbaskade skatten på dryga 30% varje månad. Tänk att få heeela beloppet, hur najs skulle inte det vara? Skulle iofs vara intressant och se vad den exakt används till. Vilka belopp som används av kommunen och vilka belopp som går till sjukvård och bidragstagare.

Pratade med syrran idag. Hon verkar ha det riktigt skönt "Down under". Vem kan klaga när man är där så här års? Fast ändå känns det riktigt mysigt nu när snön har kommit. Vet inte om jag skulle klara av att fira jul i bikini i 30 graders värme. Det är liksom inte jul, kommer bara upp bilder från "Sällskapsresan" i huvudet när de dansar runt granen i poolen. Nej! Snö hör julen till. Är man svensk så är man :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många dagar kan en kackerlacka överleva utan huvud? Det är en bra fråga som jag fått reda på svaret på. Haha finns jättemycket skum fakta att få fram på Google

2009-12-16 @ 12:18:58
Postat av: Leiden

Var jag såklart

2009-12-16 @ 14:20:44
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Leiden

Jag ställer upp Nemas problemas.

2009-12-16 @ 17:29:46
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: ulle

I know hur avis ar inte jag nu nar all sno har kommit!! Men det ar faktiskt harligt har ocksa. lite annorlunda, det kommer bli kanon! Hittade du nagon bild?



Puss

2009-12-17 @ 07:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0