På dagens meny

Lite mat och mycket handboll.

Dagen har gått sådär. Många bollar att styra mot samma mål på jobbet, en hel del kvarstår. Tungt kändes det, inte alls kul. Hoppas det löser sig imorgon.

Gick ner på stan efter jobbet för att köpa presentpapper, snören och chokladkalender. Inte något av det föll mig i smaken. Julpappret var fult och alldeles för dyrt (1,5m för 30kr), snöret likaså och ICA hade ingen chokladkalender. Var inte alls nöjd när jag kom hem. Grabbarna kom iaf och hämtade mig efter en kort visit hemma. Handbollsmatch i Linkan stod på tur. Svinkallt och ruggigt var det ute. Matchen var väldigt konstig. Rörig, bråkig och ganska stillastående. Kändes som den höll på i två timmar istället för dryga en. Kul att göra nåt annat istället för att sitta hemma o glo på TV.

Nu är det sängen som gäller. Måste ladda batterierna inför morgondagen. Börjar klia i halsen också, måste botas med C-vitamin i mängder.


Kommentarer
Postat av: Leiden

hade jag vetat att du inte hade en julkalender hade du kunnat få en av mig för tillfället har vi fem kalendrar hemma.

2009-12-01 @ 23:26:34
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag lovar att ta hand om vår lilla Ulle! Iofs tror jag inte att jag kommer behöva det, hon är nog tuffare än vi tror! ;) Hoppas allt är bra med dig! Jag längtar såå tills fredag morgon när jag får möta upp Ulle i city! :)



Kramar

2009-12-02 @ 00:14:43
URL: http://mallllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0