Man slutar då aldrig att förvånas

Icke sa Nicke. Händer så mycket konstigt att när det ena har hänt tänker man att herregud det var det konstigaste jag varit med om, men så kommer det en ny sak. Både negativa och positiva så klart.

Dagen började lite segt. Skjutsade killen till stationen och sedan hem för att sova en halvtimme till innan det var dags att klura ut vad jag skulle ha på mig. Alltid lika svårt. Kom iväg till jobbet och gjorde det jag hade tänkt mig. Träning, body pump, efter jobbet. Lika jobbigt som vanligt. Imponerande att se alla tunna tjejer som lägger på massa vikter, förstår inte ibland hur de orkar. Men jag tog mig genom det efter många svettdroppar. Lite visste jag, men uppdrag fick jag när jag kom hem. Så nu är planerna i full fart till Nyårsafton.

Sitter och tittar på "Vem tror du att du är?" på svt1. Blir väldigt sugen på att leta reda på mer info om mommo och hennes sida av släkten. Hon hade en brokig uppväxt med många jobba händelser, spännande helt enkelt. Undrar hur man kan göra det?

Nu börjar jag allvarligt längta till jul. Fick klart att 11 dagars ledighet blir det med enbart en dag borträknad på lönen, super!

Kommentarer
Postat av: Leiden

fasiken så härligt med ledighet. Själv blir man ofriviligt ledig. eller jag något i den stilen. :P

2009-12-14 @ 22:49:58
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0