Framme och helt mör

Det tar på krafterna att åka tåg och må illa. Uschanemej!

Är iaf framme nu. Kom fram sisådär 2timmar senare än planerat. Tåget var försenat 1,5h i Norrköping och sedan när vi väl kom till Lund meddelade konduktören snällt att detta tåg inte skulle fortsätta till Köpenhamn utan ha ändstation i Lund. Vi blev tvugna att byta tåg och fick vänta några minuter, alltid lika kul att åka med SJ. Tur att det är i affärsresa och inte privat. Slipper betala sk-ten!

Imorgon är det möte på G. Känner mig inte ett dugg laddad men jag har lärt mig att det behöver man inte heller vara. Då slipper jag nervositeten. Tar det bara lugnt och ser hur atmosfären verkar. Jag har ju med mig min chef och ansvarige för storkök. Står ju inte själv direkt, skönt. Det är väldigt viktigt och kommer nog erbjuda långa detaljerade diskussioner, så lite spänt är det. Jiax!


Herregud, bara 3 dagar kvar till julafton. Har lite svårt att tro det. Har precis fixat klart alla julklappar, eller jag har en liten kvar till mamma annars är det färdigt. Får det dock sjukt stressigt imorgon när jag kommer till Norrpan. Kommer fram (förhoppningsvis i tid) halv nio och då ska jag och Catrin försöka få igång min slappa bil som vägrar starta pga kylan. Avskyr verkligen när en trogen vän som bilen inte lyder. STORT tack till Catrin som ställer upp :)

NU måste jag nog lägga mig innan det blir för sent. Ska läsa mailen först så att jag inte missar något livsviktigt. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: elli

x2000 är det värsta tåg som finns! får alltid ta åksjuketabletter innan . hoppas du kom fram i kphm väl iaf tillslut :)

2009-12-22 @ 08:12:56
URL: http://elinbollismalmqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

Fy för X2000! jag mår jätteilla när jag åker! :/



snart har du också jullov!!



kram!

2009-12-22 @ 21:16:35
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0