Alldeles för mycket

Igår var det som sagt Julfest med jobbet efter en lång dag av konferens. Festen inleddes med några ord från VDn och sedan var det hela igång. För- och varmrätten var riktigt goda trots att köttet var alldeles för rosa för min smak. Desserten kunde de ha hoppat över istället, men vad gjorde väl det vi hade tävling att fokusera på. Massa vitsiga förklaringar och ord som skulle bilda djur, städer och kryddor. Riktigt klurigt men bra gick det. Vi är ju rätt kreativa på marknad :) Glaset fylldes ständigt på av chefen. Han sprang runt bordet ett antal gånger med vinflaskan i högsta hugg. Julklappsutdelning var det också, något för 30kr var det som gällde. Jag köpte ett förkläde som föreställde tomten med texten "Merry Christmas". Själv fick jag en svart tändsticksask med stora stickor. Kanske inte det roligaste men till det priset är det svårt att vara påhittig.

Vi var ett gäng på 15pers som gick vidare sen och dansade våra lurviga och DÄR skulle jag ha slutat dricka, men icke! Att man aldrig kan lära sig. Det blev iofs inte för mycket drickande som gjorde att jag inte var på topp idag det var nog snarare att jag inte åt ordentligt eller drack vatten under hela kvällen. Så grymt dumt helt enkelt. Men herregud vad kul vi hade det. Jag och Lotta shakade ordentligt, haha!

Fick julklapp av jobbet idag plus från en av våra samarbetspartners. Riktigt fina presenter måste jag säga. Kolla!
 
P.s tack systeryster för fint vykort! :) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0