Rom, här kommer vi!

Shit pommes frites, nu är det bokat och klart! Eller ja, hotell är inte fixat än men det fixar vi snart. Ska bli helt underbart att komma iväg över ett veckoslut. Åhhhhhh, fy tusan va najs! Flyger iofs med Ryanair, känns sådär tryggt men men billigt är det. Har velat åka dit hur länge som helst så nu blir det äntligen av. Borde nog kanske studera turist-italienskan kanske, kan typ inte säga ett enda ord. Fast jag har aldrig förstått det där för om man väl har lärt sig en fras så är det ju inte direkt så att man förstår svaret. Vad är då poängen? Kanske blir en annan attityd från utlänningen om man försöker på deras språk?

Roligt värre kommer det att bli, gud så fin stad!

För övrigt så är jag dundermätt. Jag har ingen matblogg, inte alls men jag älskar att laga mat. Det vill inte säga att jag alltid gör så avancerad mat, för det gör jag verkligen inte. Men gott blir det mer ofta än sällan! Idag blev det inte så knepigt alls men fina färger och nyttigt, se själva:




p.s Någon som har ett tips på boende hyffsat centralt i Rom? d.s

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltid svart/vitt du vet :P



Skoj med Rom!! När sticker ni (du och Alen eller?) ?



kram!

2009-08-04 @ 21:57:36
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni gör helt rätt i Rom! Finns hur mycket som helst att se! En helt fantastisk stad. Skippa dock att köpa glass på fin-gatorna vid Spanska trappan, det är mitt råd. =)

2009-08-04 @ 22:09:44
URL: http://thisisemmson.blogg.se/
Postat av: Mia

inga tips alls har bara besökt deras flygplats i några timmar. Ni kommer nog få det riktigt skoj i alla fall.

2009-08-05 @ 22:01:44
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0