Mañana mañana

Har som jag skrev igår haft fullt upp. Hade mitt första riktiga BM-NAM möte (BM=Brand Manager, NAM=National Account Manager) och jag var väääl förberedd. Kändes riktigt häftigt. Chefen var inte heller med för han var i Finland, mitt allra första sådant här möte. Känns lite tufft att sitta och diskutera ens varumärke med två kritiska äldre män som har hand om ICA och Coop. Tufft men väldigt lärorikt! Har märkt att det inte finns någon introduktionskurs på mitt jobb utan man får lära sig allt eftersom saker dyker upp, vilket gör att man är rätt nervös ibland. Så nu är alltså ännu en grej avklarad och lärd.

Halv dag kvar, jobbar bara till lunch imorrn eftersom det sedan bär av till Gessles hemstad. Bo på pensionat i två nätter är inte fel i en stad som jag verkligen älskar. Har ju spenderat varenda sommar där sedan jag föddes. Huset vi hade finns inte kvar men det hindrar inte mig för att åka dit. Skulle vara grymt att vinna någon miljon för då skulle jag lätt köpa ett sommarställe där nere. Det är så otroligt vackert och mysigt. Kolla! (Blir säkert egna sådana här foton efter helgen)



Nu måste väskan packas och talet förberedas!
Ses och hörs efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Mia

det låter härligt du får ha det underbart.

2009-08-06 @ 21:34:21
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag är ju fan senil.. tänkte Norrköping med skrev Linköping! haha så jag menade att jag skulle hälsa på dig alltså :P

2009-08-06 @ 22:37:21
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: carolina

tylösand är ju bästa på sommaren!! hoppas det var trevligt :)

2009-08-10 @ 15:06:52
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0