"Home Sweet Home"

Äntligen hemma i Norrpan och lägenheten igen. Jag har absolut inget emot att resa under många timmar. Såvida inte det innebär att man ska byta färdmedel sisådär 4 gånger plus att det är längre väntetider mellan varven. Usch, segt alltså! Men nu är jag hemma igen. Sov kanondåligt inatt också så jag lär gå och lägga mig snart. Hann inte ens njuta av hotellfrukosten imorse heller eftersom jag blev sen, så himla typiskt. Mötet i förmiddags var jätteintressant och lärorikt. Tjejen som har hand om Blue Dragon i Norge är verkligen suverän, skönt att ha en tjej med lite krut i att jobba med. Tur att det bara är två dagar kvar till helg, känner att allt resande tog typ all min energi.


För någon dag sedan fick jag en kommentar/komplimang när jag var inne på Konsum. Det var en tant som tyckte att jag hade vackra ögon. Jag blir alltid lika smickrad när någon säger något sådant. Men HUR svarar man på en sådan komplimang? Jag kan ju knappast säga "Tack så mycket!" för jag har ju liksom inte gjort något för att få ögonen vackra, det är ju något jag har ärvt. Det är ju en annan sak om någon säger "Åh, vilken snygg jacka du har". Då tar man ju åt sig eftersom man själv har valt ut den och tycker den är snygg. Nej, jag har inte en aning men jag tror att jag sa tack och skrattade lite nervöst. Vad ska man annars göra, bara le?

Uppdatering av bloggar står på tur innan sängen väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0