Grymt!

Middagen står i ugnen och doftar ljuvligt. Kom på nu att göra paj när man varit och tränat är inte helt optimalt. Tar ju förbaskat lång tid. Särskilt om man gör allt från grunden, vilket är det bästa för då slipper man ju alla onödiga ämnen som finns i allt halvfärdigt. Med andra ord så kommer det bli en grym middag, mammas bästa paj!

Helgen som passerat har varit helt otroligt rolig. Självklart fanns det en uppförsbacke, men det är väl sånt man får lära sig att leva med. Resten av helgen var iaf toppen. Rolig runda i fredags. Grillning i Kvicksund i lördags och party på kvällen. Lagom körigt att dra ihop allt med alla som ville hänga på, men det löste ju sig till slut! Oh herregud, va kul vi hade det. Rolig blandning av kompisar som verkade komma överens riktigt bra. Efter mycket snack i killens soffa blev det rejält med dansande på BMB. Träffade tom Tony Rickardson, undrar vad han gjorde där? Eftersom jag inte hade någon kamera med mig (slut på batterier) så snodde jag ett kort av Emma. Både Mia och jag sa att vi skulle det, haha!


Party-tjejer!

Igår stack vi ut till Kvicksund igen. Solen visade ju sig så det blev lite solande där på strandremsan. Känns verkligen att det börjar bli höst. Solen skiner men värmen kan inte riktigt hålla i sig. Tänk om det kunde ta och bli ett "bakslag". Alltså, med det menar jag en riktig värmebölja så här i slutet av sommaren så att man kan få tillbaka färgen lite.

Ska fräscha till mig lite nu och käka! Magen vänder sig nog snart ut-och-in.

Kommentarer
Postat av: Mia

tack för i lördags så nerdans skoj.

2009-08-03 @ 21:04:46
URL: http://leiden.blogg.se/
Postat av: Mia

Foten mår bra den gjorde mest bara ont för stunden.

2009-08-03 @ 21:34:03
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0