Ett dygn i Oslo - mye trevli!

Gud så kosligt man kan ha de! Sitter på Scandic Byporten mitt inne i Oslo och käkar pizza. Lyckades tom flörta mig till en pizza för 116NOK (vanligt pris 129NOK). Inte är det billigt heller men gott var det. En av ägarna till den italienska restaurangen var en kopia av Richard Gere, gissa om jag smälte. Så nu sitter jag här och kollar på "kl åtte hjemme hos mej", känns som om jag känner igen programidéen. Lite shopping hann jag med också, ett snyggt halsband blev det.
 

Oslo verkar vara en riktigt fin stad, tyvärr så hinner jag inte se mig om mer än den lilla trippen jag gjorde på en timme. Helt klart värt att åka tillbaka till om man inte tittar på alla prislappar för det är typ samma siffror förutom att det står NOK efteråt, svindyrt med andra ord.

Var helt ok att resa själv idag. Är ju alltid trevligare med sällskap. Kändes nästan som om jag var på väg till Frankrike igen av någon konstig anledning.

Nu ska jag fortsätta chilla och bara njuta av hotellrummet för kvällen!

Kommentarer
Postat av: Mia

ljus och ljus ser väll en strima ljus ganska långt bort i tunneln. ;)



Tror vi har fastnat och det ska bli skönt att få höra lärarnas skäll/förbättringsförslag på fredag. Då kanske vi kan komma framåt.

2009-08-26 @ 08:53:51
URL: http://leiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0