Bombnedslag

I helgen har det hänt grejor! Riktigt skönt att känna att man har gjort något och njutit under ledigheten innan måndagen kommer igen. Blev kräftskiva hos päronen i fredagskväll. Jättegott och efterlängtat. Blev en del snapsvisor och skratt. Vi satt ute i den iskalla luften med ljus på bordet och varma kläder på. Kändes riktigt höstigt, men samtidigt väldigt mysigt. Jag var helt död när vi kom hem till killen igen. Somnade på momangen, tror nog att konferensen satte sina spår.

Stack ut till Kvicksund i lördags och såg på när Alen och hans pappa fällde träd. Jag och hans syrra satt och tjötade vid sidan om, skönt att titta på när andra jobbar ibland. Blev lite fika och sedan in mot Vås igen. Vi rättade oss in i ledet av alla MC som körde "Mälaren runt", och de var inte få direkt. På kvällen var det middag hos Emma och Patrik. Vi lagade tacos och spelade spel. Jag och Alen var ett riktigt bra lag, i alla fall mot Emma & Patrik. Jiho, vad vi vann! (Sorry Emma) Hade riktigt kul och repris får vi se till att det blir.

Eftersom jag har lånat ut min bil till päronen får jag hädanefter åka tåg när jag ska till Vås. Lite segt att inte få åka när man vill men rätt skönt att få sova de två timmarna.

Duktig har jag varit idag också. Städat och plockat undan alla väskor och kläder som har legat konstant på golvet i typ tre veckor. Nu är de borta och golvet är dammsuget. Skönt att kunna se parketten igen!

Nu ska jag strax iväg och köra Box men min nyvunna vän. Har inte ens träffat henne men en tjej på mitt jobb föste ihop oss så vi får väl se hur det går. Båda sökte nämligen träningskompis. Ska bli kul, har inte kört Box på dryga ett år, kommer nog inte kunna röra mig imorrn.



På lördag smäller det: COLDPLAY-konsert!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0