Ännu en härlig kväll...

Denna vecka har verkligen varit full med roliga saker som händer. Box i måndags med en ny bekantskap. Trevlig affärsmiddag (gratis på ett av stans bättre ställen) i tisdags. Perry & Stefan på besök igår och idag blev det en glutta Rix FM festival och sedan ett glas på stan med min nya bekantskap Catrin samt två av hennes nyfunna vänner. Hade det riktigt trevligt. Det börjar lösa sig lite nu. Vi kommer överens riktigt bra och hade väldigt kul, så nästa helg kommer inte bli så ensam som jag var rädd för att den skulle bli. Killen är ju upptagen med handboll så då får jag se till att underhålla mig bäst jag kan själv plus att jag känner att lägenheten behöver lite tillfixning och staden lite mer av mitt intresse. Ingen av tjejerna är från Norrköping, så förhoppningsvis kommer jag inte att lägga mig till med den förskräckliga dialekten.

Imorgon bär det av hemåt till grabben för en myskväll. Tar kortare dag imorrn på jobbet också för det har blivit många övertimmar den här veckan. Sen på lördag smäller det; COLDPLAY. Grymt, grymt!!! Åker dit på förmiddagen för att hänga lite med tjejerna och sedan hem på kvällen för att få vara med älsklingen, kommer ju inte ses på två veckor efter det. Usch, handboll. På samma gång som jag tycker det är jättekul att han är så duktig känns det lite tufft att inte kunna ses. Men, jag får väl se det så att det som inte tar död på en gör en starkare!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0